14 dni

na zwrot towaru

24 godziny

szybka wysyłka

All Categories

  • All Categories
  • Albumy fotograficzne
  • kieszeniowe
  • samoprzylepne
  • tradycyjne
  • USŁUGI GRAWERSKIE

Reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 

Prosimy o mailowe lub telefoniczne zgłoszenie reklamacji.mail: fotmar@fotmar.pl lub telefonicznie 426310500 (pon.-piątek 8-16) Jeżeli będzie potrzebny zwrot uszkodzonego przedmiotu to postępujemy wg poniższych zasad. - Reklamowany towar należ wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego P.H.U. FOT-MAR ul. Kalinowskiego 39 93-643 Łódź - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje informację drogą mailową . Ważne - Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do sprzedawcy. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).